Suposo que els pares i les mares dels nens d’aquesta edat us preguntareu què fem a l’aula de música. Explicat d’una forma senzilla vindria a ser el mateix que treballem amb els alumnes grans o inclús amb adults però sense explicitar el llenguatge propi de l’àrea i jugant, sempre jugant. Fem audicions, audicions amb contes, coneixem els instruments de la classe i els instruments de l’orquestra en directe, fem danses, jocs amb el piano, jocs amb guitarra, amb acordió amb… tots els instruments que cauen a les meves mans, treballem les qualitats del so i totes les activitats són amb moviment fent marxes, desplaçaments rítmics, etc. Cantem moltes cançons, sempre centrats en la cançó tradicional catalana i en el propi llenguatge dels nens i nenes. Participem en festivals de cant de Nadales, danses de primavera (…)

Els nens i nenes d’educació infantil tenen una motivació molt especial per la música. Així que no us estranyeu si us atabalen a casa amb “en David això, o en David això altre…”. L’aula de música està sempre plena d’alegria i jocs. Tinc una sessió a la setmana i sempre intento que aquesta sessió sigui inoblidable.

DSC_0001

DSC_0003[1]