• CANTÀNIA 2019-20
  • RECURSOS
  • RELAXACIÓ
  • SYMBALOO

El Musidrac

~ Espai dedicat a la percepció, la interpretació i la creativitat musical a les etapes d'educació infantil i primària

El Musidrac

Bolling Suite for Flute & Jazz Piano Trio (Jean-Pierre Rampal & Claude B…

10 divendres jul. 2015

Posted by David Montero Pozas in Sin categoría

≈ Deixa un comentari

Comparte esto:

  • Twitter
  • Facebook

T'agrada:

M'agrada S'està carregant...

Navegació d'entrades

← Previous post Next post →

Deixa un comentari Cancel·la la resposta

Fill in your details below or click an icon to log in:

Gravatar
WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. ( Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. ( Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. ( Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. ( Log Out /  Canvia )

Cancel·la

S'està connectant a %s

Recursos

  • Audició
  • Bloc Cantània
  • Cançons trad. catalanes
  • Música digital
  • Melómanos.com
  • PartyFlauta
David
David
No cal protegir-se, només posar molt d'amor a les sessions
No cal protegir-se, només posar molt d’amor a les sessions
Follow El Musidrac on WordPress.com

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1 other follower

Sígueme en Twitter

Els meus tuits

Referències a la pedagogia musical

La música és un bon mitjà per potenciar les característiques positives de la personalitat de cada un: fomenta la extraversió, la companyonia, la sensibilitat musical, l’estabilitat emocional en l’escenari i la intel·ligència en interpretar una obra musical. La relació amb la música pot contribuir a que els infants i els joves siguin capaços de veure la seva pròpia perspectiva des del punt de vista dels altres. A la pràctica musical un pot aprendre a relativitzar la seva postura introduint-la en el context musical.

Bloc a WordPress.com.

Cancel·la
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
%d bloggers like this: